9000090555 |
Posseir la poesia |
2019-2020 |
Taller. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
4/5/2020 - 8/5/2020 (5 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/03/2020 - 04/05/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
En el marc de la situació extraordinària causada per la COVID19 s'ofereix aquesta formació telemàtica orientada a reflexionar sobre l'aplicació la poesia a l'escola.
La formació constarà de 2 sessions virtuals (conferència i cafè poètic en grups reduïts) i la creació d'una activitat (5 hores total).
|
| |
Objectius |
- Apropar la poesia als docents i oferir recursos per treballar-la a l'aula.
- Desvetllar la potencialitat de la poesia com a forma d'expressió de sentiments, emocions i com a font de gaudi.
|
| |
Continguts |
L’activitat consta de:
A) Sessió conferencia (2h), plataforma Hangouts Meet, 4 de maig de 2020 de 17h a 19h.
B) Cafè poètic (1h): fòrum participants (màxim 15 per grup), plataforma Hangouts Meet, a escollir entre una de les sessions següents (us enviarem un formulari un cop tancada la inscripció):
- Grup 1: dimarts 5 de maig de 16,30h a 17,30h
- Grup 2: dimarts 5 de maig de 17,45 a 18,45h
- Grup 3: dijous 7 de maig de 16,30h a 17,30h
- Grup 4: dijous 7 de maig de 17,45h a 18,45h
- Grup 5: dijous 7 de maig de 19h a 20h
- Grup 6: divendres 8 de maig de 16,30h a 17,30h
- Grup 7: divendres 8 de maig de 17,45h a 18,45h
- Grup 8: divendres 8 de maig de 19h a 20h
C) Lliurament d’una proposta didàctica de poesia (2h): data límit 22 de maig.
|
| |
Formador/a |
Daniel Espresate Romero
|
| |
Avaluació |
- Assoliment dels objectius proposats.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a les sessions virtuals.
- Presentació de l'activitat dins del termini designat.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat d'educació infantil, primària, secundària i coordinadors de biblioteca escolar.
|
| |
E-mail |
biblioteques@xtec.cat
|
| |
|
|